دانلود كتابهاي فني و مهندسي


دانلود كتابهاي فني و مهندسي



Practical Switching Power Supply Design





Book Description
Take the "black magic" out of switching power supplies with Practical Switching Power Supply Design! This is a comprehensive "hands-on" guide to the theory behind, and design of, PWM and resonant switching supplies. You'll find information on switching supply operation and selecting an appropriate topology for your application. There's extensive coverage of buck, boost, flyback, push-pull, half bridge, and full bridge regulator circuits. Special attention is given to semiconductors used in switching supplies. RFI/EMI reduction, grounding, testing, and safety standards are also detailed. Numerous design examples and equations are given and discussed. Even if your primary expertise is in logic or microprocessor engineering, you'll be able to design a power supply that's right for your application with this essential guide and reference!
Product Details
• Hardcover: 240 pages
• Publisher: Academic Press (March 28, 1990)
• Language: English
• ISBN: 0121370305
• Product Dimensions: 10.3 x 7.2 x 0.8 inches


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



سوال - تفاوت کارداني پيوسته و ناپيوسته معماري؟ تکنولوژي معماري؟

1:

Power Electronics Handbook

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


Book Description
Power electronics is a broad subject that deals with every aspect of electronic systems and devices.


آیین نامه بتن ایران ( آبا )
Any computer, machine, controller, game, etc., that is available today is dependent on the power electronics in those systems and devices to operate.


پروژه طراحی سازه بتنی-نویسنده : عبدالهی
Power electronics systems deal with the process of converting electrical power from one form to another.


آیین نامه طراحی لرزه ای پل‏های کالیفرنیا - نویسنده : مهدی وجودی
Power Electronics Handbook is specifically designed for the professional engineer in industry and includes contributions of over 60 authors primarily from industry.
Product Details
• Hardcover: 1000 pages
• Publisher: Academic Press (August 24, 2001)
• Language: English
• ISBN: 0125816502
• Product Dimensions: 11.5 x 8.7 x 1.8 inches


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

http://rapidshare.de/files/25075780/RASHID__M._H.Power_Electronics_Handbook.exe


دانلود بیش از 30 پروژه سازه های بتنی

2:

Power Electronics Handbook





Book Description
Power electronics is a broad subject that deals with every aspect of electronic systems and devices.


دانلود بیش 100 پلان معماری به همراه تمامی جزئیات عمرانی
Any computer, machine, controller, game, etc., that is available today is dependent on the power electronics in those systems and devices to operate.


سازه های هیدرولیکی پارت1, پارت2
Power electronics systems deal with the process of converting electrical power from one form to another.


راهنمای اتصالات در ساختمانهای فولادی
Power Electronics Handbook is specifically designed for the professional engineer in industry and includes contributions of over 60 authors primarily from industry.
Product Details
• Hardcover: 1000 pages
• Publisher: Academic Press (August 24, 2001)
• Language: English
• ISBN: 0125816502
• Product Dimensions: 11.5 x 8.7 x 1.8 inches



[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

3:

US Army Welding Manual




کتاب دیگری در زمینه جوشکاری که به عنوان کتاب آموزشی ارتش آمریکا می باشد.

این کتاب به صورت بسیار کاربردی مطالب را توضیح داده و مسائل مورد نیاز را به صورت یکجا گرد آوری کرده هست

حجم کتاب : 11 مگابایت
تعداد صفحات : 762 صفحه


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

4:

Battery Reference Book




این کتب اطلاعات جامعی در مورد باتریها، در کلیه موارد هستفاده صنعتی در اختیار دوستان به خصوص دوستان علاقمند برقی میده
Battery Reference Book, Third Edition (Hardcover)
by T R CROMPTON "A galvanic or voltaic cell consists of two dissimilar electrodes immersed in a conducting materials such as a liquid electrolyte or a fused salt; when..." (more)
List Price: $325.00
Price: $325.00 & this item ships for FREE with Super Saver Shipping.

Details



• Hardcover: 800 pages
• Publisher: Newnes; 3 edition (May 11, 2000)
• Language: English
• ISBN: 075064625X
• Product Dimensions: 10.0 x 7.8 x 1.8 inches


حجم کتاب : کتاببا حجم 27 مگابایت
تعداد صفحات : 800 صفحه


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

5:

Industrial Control Wiring Guide




by R B MERCER "Concern for your own safety as well as the safety of others should always be on your mind
Review
"Quick reference for installation techniques"
College Lecturer
Product Details
• Paperback: 144 pages
• Publisher: Newnes; 2 edition (January 17, 2001)
• Language: English
• ISBN: 0750631406
• Product Dimensions: 8.2 x 5.9 x 0.5 inches

این کتاب بیشتر از همه برای دوستانی کاربرد که دز زمینه های نظام مهندسی برق کار مینمايند در این کتاب آموزش کاملی در مورد طریقه نصب اجزاء سیتمهای برقی و کنترل از wiring و فیوزها،کونداکتورهاو......

آموزش داده شده هست



[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

6:

با سلام به همه دوستان

اميدوارم كه دوستان با همكاري خود بتوانند من وساير دوستاني كه از اين بخش ديدن ميكنند را ياري نمايند كه اينجانب را در هرچه بهتر كردن اين بخش و ارائه بهتر مطالب موفق كنند.

لطفا نظر دهيد
و مرا از تذكرات و راهنمايي خود بي نصيب نگذاريد
با تشكر 18-5-85

7:

Welding Operations





کتاب که در زیر معرفی گردیده همانطور که از اسمش پیداست هند بوک عملیاتی آموزش جوش می باشد البته در این زمینه کتابها و منابع متعددی وجود دارد اما منبع زیر برگر فته از منابع ارتش آمریکا، و کتاب آموزشی جوش ارتش آمریکا کتاب آموزشی و منبع خوبیه جهت هستفاده شما دوستان امیدوارم مفید باشه

حجم کتاب : کتاب در دو جلد با حجم 5 مگابایت
تعداد صفحات : جلد اول 113 صفحه و جلد دوم 80 صفحه

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

8:

Catia Generative Assembly Structural Analysis



کتا ب حاضر کتاب بسیار کاملی در خصوص آموزش اونالیز طراحیهای Assembly شده در Catia که ان رو به تمامی علاقمند هستفاده از نرم افزار Catia تقدیم میکنم امیدوارم که مورد هستفاده و توجه واقعه بشه

حجم کتاب : کمتر از 1 مگابایت
تعداد صفحات : 82

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

9:

Catia Generative_Part_Stress



کتاب دیگر که در خصوص اونالیز قطعات در محیط Catia Part می باشد که کتاب جامعی در این خصوص می باشد که تقدیم به علاقمندان این نرم افزار میکنم

حجم کتاب : 1.4 مگابایت
تعداد صفحات : 154

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

10:

با سلام خدمت دوستان خوبم

از دوستان خواهش دارم نظر خود را ارائه دهند.


11:

Classical_Mechanics



[SIZE=2]این کتاب در مورد اصول پايه ی مکانیک کلاسیک نیوتنی و مطالب اون با زبانی بسیار ساده اصول فیزیک مکانیک را تشریح میکنه(این کتاب رو به صورت exe گذاشتم که با دبل کلیک براحتی باز شه) امیدوارم مور توجه واقعه شود.


حجم کتاب فوق العاده کم می باشد : کمتر از 1 مگابایت
تعداد صفحات :131 صفحه

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

12:

High Voltage Engineering Fundamentals

این هم کتابی در رابطه با تجهیزات برقی High_Voltage



حجم فایل: 4.53 مگابایت

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[SIZE=2]
Book Description
by E.

Kuffel, W S Zaengl, J.

Kuffel "The potential benefits of electrical energy supplied to a number of consumers from a common generating system were recognized shortly after the development of the

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

13:

باز هم منتظر نظرات شما دوستان هستم

14:

بد نبود.....


15:

PLC Programmable_Controllers_An_Engineer_Guide

اینهم کتابی در ارتباط PLC :



حجم فایل: 12.57 مگابایت

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Book Description
'An excellent addition to the range of books on PLCs.

If you want to be bang up to date with the latest practical guide on PLCs, this is the book to buy - and very good value too!'
Control and Instrumentation

'Anyone about to use PLCs for the first time will find this guide a very good introduction to the subject...it is also a useful general source of information for anyone working with industrial control systems and instrumentation.'
Electrical Review
Product Details
• Paperback: 448 pages
• Publisher: Newnes; 3 edition (July 2003)
• Language: English
• ISBN: 075065757X
• Product Dimensions: 9.1 x 6.2 x 0.9 inches


[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

16:

با زهم به معرفت این دوست یه بد نبود به ما فرمود!!

17:

باسلام دوست عزيز اين كار شما خلاف قوانين هست شما بايد كتاب ها را تك تك معرفي كنيد و البته در تالار هاي جدا


78 out of 100 based on 43 user ratings 218 reviews